سفارش تبلیغ
صبا ویژن

متخصص پوست رشت | بهترین متخصصین در رشت

 

یکی از مهم ترین عوامل در ظاهر بهتر و کاهش سن پوست و مو است. شاید شما یا خانواده تان از ریزش مو یا طاسی رنج می برید! حتما تا به حال با تبلیغات زیادی از کلینیک های کاشت مو در سطح شهر و یا در فضای مجازی مواجه شده اید. اما کدام یک از این کلینیک ها و متخصصان مو واقعاً می توانند بهترین اثر را به دست آورند؟

این سوال پیش می آید: چگونه بهترین متخصص مو در کشور را پیدا کنیم؟ برای اینکه بهترین اثر را داشته باشیم برای درمان مو و زیبایی به کدام پزشک مو مراجعه کنیم؟ پوست یکی از اندام های ظریف بدن است که در طول سال ها دچار چین و چروک و ضایعات مختلفی می شود. در واقع اولین نشانه های پیری پوست را می توان در خطوط نازک پیشانی و اطراف چشم مشاهده کرد. برخی از افراد در بدو تولد یا به مرور زمان دچار ضایعات مختلفی مانند جوش سرسیاه، آکنه، اگزما، زگیل، تبخال، زخم و ... می شوند که برای رفع آنها نیاز به مراجعه به متخصص پوست دارند.

می توانید لیست بهترین متخصصان پوست و مو در رشت را بررسی کرده و از آنها مشاوره لازم را دریافت کنید. در این کلینیک های تخصصی پوست، خدمات مختلفی از جمله لیزر، بوتاکس، مزوتراپی، لیفت ابرو و پیشانی، رفع جوش و خال، میکرودرم ابریژن و جراحی برای رفع مشکلات پوستی و عفونت های قارچی ارائه می شود  .

ویژگی های بهترین کلینیک های زیبایی

هر کلینیک زیبایی برای اینکه در محدوده جغرافیایی خود شناخته شود و در لیست کلینیک های زیبایی به عنوان بهترین کلینیک زیبایی با شهرت و کیفیت بالا شناخته شود باید ویژگی های زیر را داشته باشد:

  • کلیه تاییدیه های لازم را از وزارت بهداشت و درمان دریافت کرده است.
  • ارائه کلیه خدمات خود زیر نظر وزارت بهداشت.
  • مشاوره شایسته و جامع به مشتریان و ارائه بهترین و با کیفیت ترین روش های درمانی به آنها.
  • بهره مندی از مدرن ترین و مجهزترین تجهیزات در زمینه پزشکی؛
  • بکارگیری کارکنان مجرب و حرفه ای با اخلاق و رفتار مناسب برای ارائه خدمات به مشتریان.
  • ارائه جامع ترین خدمات زیبایی و پوست؛
  • استفاده از محیطی متناسب با نوع خدمات؛
  • و ….

نکته ای که ممکن است در انتخاب بهترین کلینیک زیبایی متوجه آن شوید قیمت بالاتر نسبت به سایر مراکز است. البته لازم به ذکر است که این قیمت بالا برای باکیفیت ترین و جدیدترین تجهیزات است و حتی پس از هر گونه درمان زیبایی نیز می تواند ماندگار باشد.

معرفی بهترین متخصص پوست رشت

در این قسمت به بررسی بهترین متخصصین در حوزه پوست و مو می پردازیم که شما می توانید در راستای درمان مشکلات پوستی به این متخصصین مراجعه کنید.

متخصص پوست رشت گراند کلینیک

کلینیک گراند یکی از جامع ترین و مجهزترین کلینیک های زیبایی در گیلان می باشد. این گروه با بهره گیری از پیشرفته ترین تجهیزات روز دنیا و روش های علمی در زمینه های زیبایی و پزشکی توانسته است بهترین خدمات را در زمینه های مختلف از جمله خطوط ویژه پوست و مو، لیزر و کاشت مو، مشاوره تغذیه و سلامت ارائه دهد. مشتریانی که ژل دارند و تزریق بوتاکس را پیشنهاد می کنند.

کلینیک دکتر امانی

اگر به دنبال یکی از بهترین کلینیک های زیبایی رشت هستید، حتما باید دکتر دکتر را در نظر بگیرید. از شهروز امانی دیدن کنید. در این مرکز کلیه خدمات مرتبط با زیبایی با استفاده از جدیدترین متدهای روز دنیا و بهترین و باکیفیت ترین مواد به صورت کاملا تخصصی به افراد ارائه می شود تا علاوه بر ماندگاری بالای خدمات، در جهت رضایت مشتریان

کلینیک آلما

کلینیک زیبایی آلما یکی از بهترین کلینیک های زیبایی رشت به شمار می رود. در سال 2012 افتتاح شد و خدمات پوست و زیبایی ارائه می دهد. این کلینیک مشاوره های تخصصی متعددی را در زمینه های مختلف پوست و زیبایی به افراد ارائه می دهد و برای ارائه کلیه خدمات از بهترین و مجهزترین تجهیزات پزشکی استفاده می کند. پزشکان و متخصصان زیبایی این مرکز در محیطی آرام و دلنشین فعالیت می کنند.

کلینیک دکتر کوروش فیاض مقدم

این کلینیک در سال 1394 در شهر رشت شروع به کار کرد و یکی از بهترین کلینیک های زیبایی این شهر محسوب می شود. دکتر. فیاض مقدم که مدیریت این کلینیک را بر عهده دارد، پزشک مجرب و حرفه ای در زمینه زیبایی و پوست است که بیش از 20 سال سابقه پزشکی در این زمینه ها دارد. خدمات زیبایی ارائه شده در این مرکز با تحولات روز دنیا سازگار است و همواره به روزترین خدمات با بهترین تجهیزات به مشتریان ارائه می شود.