سفارش تبلیغ
صبا ویژن

تزریق چربی در رشت | محبوب ترین روش جوانسازی پوست

 

تزریق چربی یکی از محبوب ترین و محبوب ترین روش های زیبایی و جوانسازی پوست است. با توجه به مزایای تزریق چربی نسبت به سایر فیلرها، این روش در سال های اخیر طرفداران زیادی پیدا کرده است. با افزایش سن و کاهش تولید کلاژن و الاستین در پوست، به تدریج میزان بافت چربی زیر پوست صورت، دست ها و سایر قسمت های بدن کاهش می یابد و باعث ایجاد افسردگی در این قسمت ها می شود. با تزریق چربی در رشت به این نواحی می توان زیبایی و جوانی از دست رفته خود را به پوست بازگرداند و به همین دلیل این روش روشی بسیار کم تهاجمی محسوب می شود. البته لازم است این کار زیر نظر متخصص و در کلینیک تخصصی زیبایی انجام شود تا به نتیجه مطلوب برسید.

تزریق چربی در رشت چیست؟

تزریق چربی که به عنوان یکی از موثرترین و بادوام ترین روش های حجم دهنده برای جوانسازی پوست شناخته می شود، شامل برداشتن چربی در بدن خود فرد، تمیز کردن آن و سپس تزریق آن به سایر نقاط بدن است که به این چربی نیاز دارند. . مانند گونه های گود افتاده، چشم های فرو رفته، دست های پیر و چروکیده، برای برجسته سازی سینه ها و ایجاد تقارن، افزایش حجم باسن و   ....

فواید تزریق چربی چیست؟

تزریق چربی به عنوان یکی از بهترین و موثرترین روش های جوانسازی، مزایای زیادی نسبت به استفاده از سایر فیلرها دارد. این مزایا عبارتند از:

در این روش از همان چربی بدن خود به عنوان پرکننده استفاده می شود که با لیپوساکشن از قسمت های بدن مانند ران و باسن جدا می شود که چربی این قسمت ها قوام بهتری دارد و پس از تمیز کردن و جدا شدن سلول ها در آن ، از محصولات با کیفیت بالا برای تزریق استفاده می شود و از قسمت های مورد نیاز بدن استفاده می شود. این به طور قابل توجهی احتمال بروز واکنش آلرژیک در بدن فرد را کاهش می دهد.

این روش نسبت به سایر فیلرها برای حجم دهی و جوانسازی بادوام تر و ایمن تر است.

این روش موثرترین روش شناخته شده برای افزایش حجم و جوانسازی پوست است.

مراحل تزریق چربی در رشت

تزریق چربی شامل برداشتن چربی از یکی از اندام های بدن، شستن و تصفیه آن و سپس تزریق آن به قسمت های مورد نظر با استفاده از سوزن های مخصوص است. برای رسیدن به نتیجه مطلوب ممکن است چندین جلسه درمانی لازم باشد. تزریق چربی را می توان در سه مرحله توصیف کرد.

استخراج چربی

در مرحله اول، پزشک با کمک شما ناحیه ای را برای لیپوساکشن انتخاب می کند. سپس ناحیه را بی حس می کند. سپس یک برش کوچک در آنجا ایجاد می کند. سپس از یک مکنده برای مکیدن چربی از این ناحیه استفاده می کند.

پالایش و انتقال چربی

هنگامی که پزشک مقدار مورد نظر چربی را از قسمت انتخاب شده استخراج کرد، این چربی در آزمایشگاه تصفیه شده و از ناخالصی ها پاک می شود تا برای انتقال از طریق سرنگ آماده شود.

آن را در جایی که می خواهید قرار دهید

در نهایت ناحیه مورد نظر برای تزریق چربی آماده می شود. پزشک چربی تصفیه شده را با استفاده از سرنگ های مخصوص (سوزن های نازک و ظریف) در چند مرحله به ناحیه مورد نظر تزریق می کند.

کاندیدای مناسب برای تزریق چربی

اگر هر یک از شرایط زیر را دارید، ممکن است یکی از کاندیدهای مناسب برای تزریق چربی در نظر گرفته شود:

اگر در نواحی خاصی از صورت دچار فرورفتگی یا چین و چروک هستید.

اگر از روش های موقتی مانند تزریق ژل استفاده کرده اید و اکنون احساس می کنید که نیاز به اصلاح بیشتری دارید.

اگر می خواهید دست و صورت خود را جوان تر کنید.

اگر می خواهید نواحی فرورفته بدن را اصلاح و اصلاح کنید و استایل مناسب تری داشته باشید.

برای مواردی که می خواهید سینه های خود را فرم دهید یا بی نظمی های ناشی از علائم واضح کاشت سینه را از بین ببرید.

آیا مناطق لازم برای اهدای چربی (چربی برای تزریق) را دارید.

هیچ سابقه حساسیت یا مشکل سیگار کشیدن، اختلالات خونی یا بیماری زمینه ای ندارید.

فواید تزریق چربی

چربی اتولوگ (ساخته شده از بدن خود) در مقایسه با سایر محصولاتی که به عنوان پرکننده برای پر کردن نواحی مختلف استفاده می شود، خطر واکنش های آلرژیک به مواد خارجی را به حداقل می رساند.

علاوه بر این، نتایج تزریق چربی ماندگارتر بوده و طبیعی تر به نظر می رسد.

روش تزریق چربی را نیز می توان یک روش غیر تهاجمی جوانسازی صورت دانست.

معایب تزریق چربی در رشت

برای تهیه بافت چربی مورد نیاز برای تزریق لازم است ابتدا نمونه چربی از فرد تهیه شود و پس از انجام مراحل لازم برای تزریق آماده شود. در این صورت زمان بیشتری نسبت به تزریق فیلرهای آماده نیاز است. اگرچه ماندگاری چربی طولانی تر است، اما نسبت به هزینه تزریق نیز بالاتر است. ممکن است برای رسیدن به حجم مورد نظر روی صورت، باسن یا قفسه سینه به جلسات متعدد تزریق نیاز باشد.