سفارش تبلیغ
صبا ویژن

جوانسازی و زیبایی پوست با هایفوتراپی در رشت

 

امروزه با توجه به اینکه روش های زیبایی و جوانسازی پوست به ویژه روش های غیرتهاجمی و غیرجراحی به سرعت در بین عموم مردم رواج پیدا کرده است، روش هایفوتراپی در رشت نیز یک روش غیرتهاجمی برای ساخت و بازیابی کلاژن طبیعی در پوست است که باعث سفت شدن و جوانسازی پوست می شود و بر خلاف تزریق ژل و بوتاکس از تزریق استفاده نمی شود اما دستگاه هایفو با امواج اولتراسونیک کار می کند و باعث سفت شدن و شادابی پوست می شود که هیچ خطری برای پوست ندارد. کاملا بی خطر است  .

اگر در شهر رشت و یا حتی استان گیلان زندگی می کنید و از افتادگی پوست رنج می برید و یا می خواهید چین و چروک و افتادگی پوست دیرتر از حد انتظار ظاهر شود، برای انتخاب بهترین مرکز هایفوتراپی در رشت با ما تماس بگیرید.

هزینه هایفوتراپی در رشت

هزینه های مربوط به این روش درمانی مانند سایر روش ها کاملاً به منطقه تحت درمان و میزان و نوع درمان بستگی دارد و ممکن است بر این اساس تغییر کند. نوع و برند دستگاه مورد استفاده برای هایفو تراپی نیز بر قیمت هایفو تراپی تاثیر دارد. همچنین هزینه هایفوتراپی در رشت به تعداد جلسات مورد نیاز برای درمان و مدت هر جلسه و همچنین پزشک مسئول بستگی دارد. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد قیمت هایفوتراپی در رشت می توانید با مشاورین ما تماس بگیرید.

مزایای انجام هایفوتراپی

رفع افتادگی ابرو، رفع افتادگی چانه و پیشانی، رفع منافذ باز صورت، رفع چین و چروک پیشانی و پنجه کلاغی اطراف چشم، رفع چین و چروک های سطحی صورت از جمله اطراف دهان یا خط لبخند، اصلاح فرم فک، رفع افتادگی و .... افتادگی گونه و پلک و غیره از جمله مزایای هایفوتراپی در بهترین مرکز هایفوتراپی رشت با بهترین دستگاه هایفو که نتایج طولانی مدت می دهد.

بر خلاف روش های تزریقی ژل و بوتاکس که در آن چین و چروک ها به طور موقت از بین می روند و پس از از بین رفتن اثر ژل یا بوتاکس، چین و چروک ها دوباره ظاهر می شوند، هایفوتراپی یک روش درمانی زیبا است که در آن امواج ترانس صورت بر روی لایه های زیرین پوست عمل کرده و پروتئین طبیعی کلاژن تولید می کند. ، به طوری که با افزایش کلاژن سازی، افزایش خاصیت ارتجاعی و رفع چین و چروک و افتادگی پوست، ساختار پوست به طور طبیعی تقویت می شود. با افزایش طراوت پوست و لیفت صورت، جوانسازی پوست صورت می گیرد.

هایفوتراپی بهتر است یا جراحی لیفت صورت ؟

اگرچه جراحی لیفت صورت نیز نتایج موثر و ماندگاری تا 15-10 سال به همراه دارد، اما بسیاری از افراد به دلیل خطر جراحی و خطر بیهوشی، خونریزی، برش و دوره نقاهت طولانی و غیره این روش را دوست ندارند. آنها به این روش که یک روش درمانی بی خطر و بی ضرر است، بدون دوره نقاهت و بدون حتی یک قطره خون روی می آورند. لازم به توضیح است که هایفوتراپی روشی بدون درد و غیر تهاجمی است که چین و چروک های پوست را از بین می برد، افتادگی پوست را از بین می برد و صورت را لیفت می کند. نتایج پس از دو تا سه ماه قابل مشاهده است و برای یک سال یا بیشتر باقی می ماند. در عین حال هیچ خطری برای جراحی ندارد

مزایت های هایفو تراپی در رشت

کاهش چین و چروک پوست: این روش می تواند با تحریک تولید کلاژن و الاستین به کاهش چین و چروک پوست کمک کند.

کاهش لک های پوستی: در این روش با تحریک جذب نور توسط پوست و کاهش تولید ملانین به کاهش لک های پوستی شما کمک می کند.

بهبود بافت پوست: با تحریک سلول های پوست با این روش، گردش خون افزایش یافته و به بهبود بافت پوست کمک می کند.

به جذب محصولات مراقبت از پوست کمک می کند: زیرا پوست شما بهتر می تواند محصولات مراقبت از پوست مانند کرم ها و سرم ها را بعد از جلسات درمانی جذب کند. می توان گفت یکی از کاربردهای هایفو بهبود جذب است.

بدون نیاز به جراحی و بدون تزریق: این روش یک روش غیر جراحی است بنابراین جای نگرانی نیست.

ایمن و قابل اعتماد: هایفو روشی ایمن و موثر برای بهبود و زیبایی پوست است. با این حال، بهتر است قبل از استفاده با پزشک مشورت کنید تا بدانید کدام روش برای پوست شما بهتر است.

باعث ماندگاری بیشتر نتایج جراحی زیبایی می شود.

می توان آن را در کنار سایر روش های درمانی مانند میکرو انجام داد.

ارزان تر از جراحی است.

هیچ بریدگی، تزریق یا زخمی وجود ندارد.

تو هیچ دردی حس نمیکنی

خونریزی وجود ندارد و نیازی به بانداژ یا بخیه نیست.

عوارض هایفوتراپی در رشت

هایفوتراپی در رشت یک روش درمانی بی خطر محسوب می شود و خطر خاصی ندارد. با این حال، مهم است که برای انجام این عمل زیبایی به یک پزشک و کلینیک معتبر مراجعه کنید.

بعد از هایفو ممکن است احساس سوزن سوزن شدن خفیفی را تجربه کنید که کاملا طبیعی است و آزاردهنده نیست. ممکن است قرمزی و تورم خفیفی وجود داشته باشد که پس از چند ساعت ناپدید می شود. مزیت این روش این است که بعد از درمان می توانید تمرین را ترک کرده و به فعالیت های روزانه خود بپردازید.