سفارش تبلیغ
صبا ویژن

مزایای انجام پاکسازی پوست در رشت

 

پاکسازی پوست در رشت دارای مزیت و اهمیت های بسیاری است چرا که رشت به عنوان یکی از شهر های بزرگ در ایران و به دلیل جمعیت بالا دارای هوایی نسبتا آلوده بوده است و تمام آلاینده ها مرتبط با ماشین و کارخانه جات در این شهر ممکن است تاثیر منفی بر سلامتی پوست شهروندان رشت داشته باشد و این امر باعث می شود تا انجام پاکسازی پوست در رشت از اهمیت قابل توجهی برخوردار باشد.

پاکسازی پوست به صورت کلی به معنای تمیز کردن پوست از هر گونه چربی های اضافی و آلودگی های موجود بر روی پوست است که این امر می تواند از پیری زودرس و بروز مشکلات پوستی جلوگیری کرده و پوستی شاداب و سرحال را به شما هدیه کند. با ما در این مطلب همراه باشید تا به بررسی مهم ترین مزیت های انجام پاکسازی پوست ضمن بررسی روش انجام این عمل زیبایی و جوانسازی بپردازیم.

پاکسازی پوست در رشت چگونه انجام می شود؟

پیلینگ همانطور که از نامش پیداست به معنای پاکسازی پوست از چربی اضافی و آلودگی های سطح پوست است. همانطور که می دانید راز داشتن پوستی سالم و جوان، مراقبت منظم از پوست است. از آنجایی که پوست صورت آسیب پذیرترین و در معرض دیدترین قسمت بدن هر فرد است، تغییرات در اینجا نیز به وضوح قابل مشاهده است. بسیاری از این تغییرات به دلیل از دست دادن پروتئین های کلاژن و الاستین در پوست است   .

در واقع پاکسازی پوست، حذف سلول های مرده سطح پوست (اپیدرم) است که حاوی ناخالصی ها، جوش ها و جوش ها هستند. پاکسازی پوست باعث رفع مشکلات و عوارض پوستی مانند چین و چروک های ریز، جای زخم، تیرگی پوست، بسته شدن منافذ باز پوست و ... می شود و به پوست این امکان را می دهد تا طراوت و شفافیت خود را بازیابد.

مزیت های انجام پاکسازی پوست در رشت

منافذ باز پوست های چرب: اگر پوست های خیلی چرب به طور مرتب تمیز نشوند، چربی در مجاری ترشحی جمع می شود و مجاری گشاد می شوند و منافذ پوست باز می شود.

خشکی و پوسته پوسته شدن: خشک شدن و تجمع لایه های مرده پوست در کنار هم منجر به ضخیم شدن و پوسته پوسته شدن سطح پوست می شود که با برداشتن لایه های مرده پوست در حین پاکسازی پوست از بین می رود.

پیشگیری از پیری و افتادگی پوست: مرتب و مراقبت به موقع از پوست همیشه سالم می ماند و پیری و افتادگی پوست به میزان قابل توجهی به تعویق می افتد و شدت آنها بسیار کمتر می شود.

شفاف‌سازی و رفع تیرگی پوست: با برداشتن لایه سلول‌های مرده پوست در طول فرآیند پاک‌سازی، پوست فرد شفاف‌تر و روشن‌تر می‌شود و در عین حال برجستگی‌ها، منافذ باز و جوش‌های سرسیاهی که معمولاً روی گونه‌ها و بینی وجود دارد را از بین می‌برد. می رود.

پوست ترک خورده: وقتی پوست خیلی خشک است، ترک می خورد. پوست خشک نیاز به درمان دارد. برای این نوع پوست از مرطوب کننده ها و نرم کننده های قوی در هنگام پاکسازی استفاده می شود.

از بین بردن آثار آکنه بر روی صورت: در برخی موارد، آثار آکنه پس از بهبودی به صورت یک لکه تیره روی صورت شما باقی می ماند و یا این گونه لکه های تیره به دلیل زخم های سطحی بهبود یافته یا سوختگی های بسیار سطحی ناشی از استفاده است. درست است، موهای حاصل لیزر تا حد زیادی ناپدید می شود و حتی در بسیاری از موارد با تمیز کردن سطح پوست کاملاً ناپدید می شود.

اهداف پاکسازی پوست چیست؟

کلیه متخصصان بهترین کلینیک پاکسازی پوست رشت نیز اهداف پاکسازی پوست زیر را دنبال می کنند:

حذف سلول های مرده روی سطح پوست

پوست باید از انواع آلودگی ها و چربی اضافی پاک شود.

پوست خشک را مرطوب می کند، تغذیه می کند و گردش خون را افزایش می دهد

در صورت انجام پاکسازی پوست رشت در بهترین مراکز فیشیال رشت شما دیگر نیازی نیست نگران بروز عوارض احتمالی باشید و می توانید اطمینان داشته باشید که اهداف این عمل جوانسازی به صورت کامل برآورده خواهند شد و شما می توانید به پوستی شاداب، شفاف و زیبا برسید.

خطرات و عوارض پاکسازی صورت

اگر پاکسازی پوست در کلینیک های معتبر و توسط متخصصین پوست و زیبایی انجام شود، هیچ خطری ندارد. اما اگر توسط افراد فاقد مهارت و تجربه کافی انجام شود قطعاً عواقبی در پی خواهد داشت که از جمله این خطرات می توان به موارد زیر اشاره کرد:

 قرمزی، التهاب، زخم، اسکار

 افزایش باکتری روی پوست و انتقال عفونت با استفاده از ابزار و وسایل غیر استریل