سفارش تبلیغ
صبا ویژن

آشنایی با بهترین مراکز تزریق ژل لب رشت

 

تزریق ژل لب رشت امروزه به یکی از محبوب ترین روش های فرم دهی و زیباسازی صورت است. لازم به ذکر است که تزریق ژل تنها برای لب صورت نمیگیرد و بلکه افراد از این روش برای جوانسازی و فرم دهی بدن و صورت خود نیز استفاده می کنند. می توان گفت این روش بعد از تزریق بوتاکس، فیلر و چربی از محبوب ترین عمل های زیبایی محسوب می شود که می تواند بدون نیاز به جراحی و بیهوشی، ظاهر باب میل را به شما هدیه کند.

در این مطلب با ما همراه باشید تا با بهترین مراکز تزریق ژل لب رشت آشنا شوید و درباره نحوه تزریق این فیلر و مزایا و معایب آن نیز آشنا شوید.

تزریق ژل چیست؟

تزریق ژل لب رشت یکی از پرطرفدارترین روش های بالینی برای جوانسازی، رفع چین و چروک و رفع عیوب صورت و بدن است. در واقع ژل ها حاوی سه ماده کلاژن، اسید هیالورونیک و هیدروکسی آپاتیت هستند و وظیفه بهبود آبرسانی، جوانسازی و حجم دهی پوست را بر عهده دارند. با افزایش سن، چین و چروک ها عمیق تر می شوند و پوست شل می شود. اگر با پزشک مشورت کنید و عمق چین و چروک ها را در نظر بگیرید، می توانید یکی از راه حل های جوانسازی مانند تزریق ژل را انجام دهید.

بسیاری از افراد برای تغییر فرم لب ها و چانه، پرکردن ناحیه چشم، اصلاح فرم بینی، پرکردن گونه ها و خطوط لبخند، پیشانی و گوشه های فک از ژل استفاده می کنند. ژل ها از نظر ماندگاری به دو دسته ژل های موقت، نیمه موقت و دائمی تقسیم می شوند. توصیه می شود تا حد امکان از تزریق ژل لب دائمی خودداری کنید زیرا تجزیه پذیر نیستند و به راحتی به حالت طبیعی خود باز نمی گردند. علاوه بر این، آنها می توانند برای سلامتی مضر باشند زیرا وارد جریان خون می شوند.

در بهترین مرکز تزریق ژل لب رشت از کدام نوع ژل استفاده می شود و کدام یک بهتر جواب می دهد؟

قطعا ژل هیالورونیک اسید. زیرا این نوع ژل به طور طبیعی در بدن نیز وجود دارد. به علاوه بین 6 تا 18 ماه ماندگاری دارند و پس از این مدت به راحتی جذب بدن می شوند. اگر فرد پس از تزریق چنین ژلی از نتیجه راضی نباشد، به راحتی می توان با تزریق نوعی آنزیم بدون ایجاد مشکل، لب ها، گونه ها و صورت را به حالت قبلی خود بازگرداند    .

بهترین مرکز تزریق ژل در رشت از معتبرترین برندهای ژل با تاییدیه بین المللی استفاده می کند:

  • ژل نئورامیس فرانسه
  • ژل پرفکتا فرانسه
  • ژل آیدیا
  • ژوی درم
  • بایوفیلر
  • ژل دموفیل
  • ژل MGN کره

 

موارد استفاده ژل در مرکز تزریق ژل لب رشت

علاوه بر رفع چین و چروک، تزریق ژل کاربردهای دیگری نیز دارد که از جمله آنها می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • افزایش حجم لب ها، گونه ها، چانه، سینه، باسن که در عامیانه به آن پروتز نیز می گویند.
  • زاویه سازی و فرم دهی صورت
  • رفع چین و چروک پیشانی، دور چشم (خطوط پنجه کلاغ)، خطوط اخم (چروک بین ابرو)، چین و چروک دور لب و بینی (خط خنده)
  • اصلاح فرم بینی
  • لیفت ابرو
  • حلقه های سیاه زیر چشم را از بین ببرید
  • رفع افتادگی پوست صورت و گردن
  • جوانسازی و افزایش حجم پشت دست ها و خیلی بیشتر

جهت اطلاع مشتریان عزیز از روش های موجود برای زیبایی و درمان پوست صورت که یکی از اولویت های هر فرد می باشد، تاییدیه FDA سازمان غذا و داروی آمریکا از اهمیت ویژه ای برخوردار است توجه داشته باشید که کاربرد ژل- تزریقات توسط FDA تایید شده اند، بنابراین لازم نیست نگران آن باشید. البته لازم به ذکر است که فیلر یا ژل استاندارد فقط توسط پزشکان کلینیک ها و مراکز معتبر ساخته می شود و باید توسط پزشکان مجرب و با تجربه در این زمینه تزریق شود و هر فرد باید از آن خودداری کند.

 

مواد تشکیل دهنده ژل زیبایی

شاید مانند بسیاری از افراد، از شما سوال شده باشد که ژل ها یا پرکننده ها حاوی چه موادی هستند. در پاسخ به این سوال باید گفت که بسته به نوع ژل، دائمی یا موقتی و شرکت سازنده آن، تفاوت های جزئی وجود دارد، اما عمده ترین آنها مواردی هستند که توسط سازمان غذا و داروی ایالات متحده تایید شده است. و در ایران نیز استفاده می شود:

اسید هیالورونیک

یکی از اجزای اصلی بیشتر فیلرها، این ماده است که به طور طبیعی در بدن وجود دارد و نه تنها آب پوست را تامین می کند، بلکه لایه های زیرین پوست را نیز با مواد مغذی لازم تامین می کند. از کرم های ضد چروک نیز استفاده می شود. از آنجایی که این ماده قابل جذب است معمولاً پس از 6 تا 18 ماه به تدریج جذب بدن شده و اثر آن از بین می رود.

پلی لاکتیک اسید

یکی از بادوام ترین انواع تزریق ژل، وجود پلی لاکتیک اسید در فیلر است. در واقع این ماده نوعی پلیمر مصنوعی است که به بافت پوست کمک می کند تا کلاژن تولید کند و از این طریق چین و چروک های پوست را بهبود می بخشد و پوست را جوان می کند.

ماندگار اثر تزریق ژل لب رشت چقدر است؟

به طور کلی، تزریق ژل یک درمان موقت است. اکثر ژل ها به طور کامل جذب بدن می شوند و اثرات آنها بین 6 تا 18 ماهگی از بین می رود. نوع برند ژل و ناحیه تزریق از مهم ترین عواملی است که بر مدت زمان اثر تزریق ژل تاثیر می گذارد به طوری که ژل با سرعت بیشتری جذب قسمت های فعال شده و اثر آن از بین می رود. البته نوعی ژل دائمی نیز وجود دارد که به دلیل اینکه از مواد مصنوعی ساخته شده و به همین دلیل جذب بدن نمی شود، توسط متخصصان توصیه نمی شود، اما معمولاً پس از مدتی به عنوان جسم خارجی باعث عفونت می شود. در بدن است و باید خارج شود. یک عملیات انجام می شود. بنابراین بهتر است از ژل های موقتی استفاده کنید که در صورت لزوم می توان اثر آن را از طریق ترمیم مدت طولانی تری حفظ کرد.