سفارش تبلیغ
صبا ویژن

آشنایی با بهترین کلینیک جوانسازی پوست رشت

زیبایی و جوانی در کنار تندرستی و تندرستی یکی از مسائل مهمی است که در طول زندگی انسان از اهمیت بالایی برخوردار است و همواره به آن توجه می شود. هم برای خانم ها و هم آقایان زیبا به نظر رسیدن در چشم دیگران بسیار مهم است و دغدغه ای که همیشه برایشان وجود داشته این است که روند پیری روی زیبایی آن ها تاثیر زیادی نداشته باشد و آن را به خطر نیندازد.

پیشرفت علم و فناوری نیز تغییرات زیادی در پزشکی ایجاد کرده و روش های جدیدی برای حفظ زیبایی و جوانی ایجاد کرده است. به همین منظور کلینیک های زیبایی و جوانسازی پوست رشت ایجاد شده است که خدمات مختلفی را برای حفظ زیبایی و جوانسازی به مشتریان خود ارائه می دهند.

در هر شهر مراکز زیبایی متفاوتی وجود دارد که برخی از آن ها بهترین کلینیک های زیبایی شهر محسوب می شوند و به دلیل شهرت خوب متخصصان، کیفیت خدمات و تجهیزات مدرن، این جایزه را دریافت کرده اند. به همین دلیل بهترین کلینیک های جوانسازی پوست رشت نامی برای خود دست و پا کرده اند و همواره توانسته اند رضایت مشتریان خود را جلب کنند.

ویژگی های بهترین کلینیک های جوانسازی پوست رشت

هر کلینیک زیبایی برای اینکه در محدوده جغرافیایی خود شناخته شود و در لیست کلینیک های زیبایی به عنوان بهترین کلینیک زیبایی با شهرت و کیفیت بالا شناخته شود باید ویژگی های زیر را داشته باشد:

  • کلیه تاییدیه های لازم را از وزارت بهداشت و درمان دریافت کرده است.
  • ارائه کلیه خدمات خود زیر نظر وزارت بهداشت.
  • مشاوره شایسته و جامع به مشتریان و ارائه بهترین و با کیفیت ترین روش های درمانی به آنها.
  • بهره مندی از مدرن ترین و مجهزترین تجهیزات در زمینه پزشکی؛
  • بکارگیری کارکنان مجرب و حرفه ای با اخلاق و رفتار مناسب برای ارائه خدمات به مشتریان.
  • ارائه جامع ترین خدمات زیبایی و پوست؛
  • استفاده از محیطی متناسب با نوع خدمات؛
  • و …

هایفوتراپی (HIFU) چیست؟

درمان هایفو از عبارت High-Intensity Focused Ultrasound گرفته شده است که مخفف HIFU به معنای امواج اولتراسونیک متمرکز (اولتراسوند) با شدت بسیار بالا است. این روش اولین بار در سال 2009 توسط سازمان غذا و داروی آمریکا (FDA) تایید شد و برای لیفت ابرو در این کشور مورد استفاده قرار گرفت. با گذشت زمان و با توجه به اثرات مثبت این روش، برای درمان چین و چروک در نواحی دیگر پوست نیز مورد استفاده قرار گرفته است.

به زبان ساده، این روش شبیه متمرکز کردن پرتوهای خورشید از طریق یک ذره بین بر روی نقطه کانونی یک عدسی است. در طول هایفوتراپی، امواج اولتراسوند توسط دستگاه Hypho-Ultra در یک نقطه متمرکز شده و گرما تولید می کند.

این روش برای لیفت صورت، سفت کردن، رفع چین و چروک پوست و جوانسازی کلاژن پوست استفاده می شود. هایفتوتراپی کاملا بدون درد است و می تواند جایگزین سفت شود. هایفو درمانی یکی از روش های غیرجراحی و غیر تهاجمی است، یعنی. اچ. بدون هیچ گونه زخم و بریدگی و بخیه ای منجر به پوستی بهتر و جوان تر می شود.

بهترین روش های جوانسازی پوست رشت پوست کدامند؟

بسیاری از روش ها که اکثر آنها جنبه مراقبتی نیز دارند بهترین و مدرن ترین روش های جوانسازی پوست محسوب می شوند که در اینجا می خواهیم به مهم ترین این روش ها اشاره کنیم.

استفاده از کرم ضد آفتاب

استفاده از کرم ضد آفتاب باید به یک عادت روزانه برای هر یک از ما تبدیل شود. در ابتدای روز، حتی اگر قصد دارید برای مدت کوتاهی از خانه خارج شوید، حتما از کرم ضد آفتاب با SPF 30 یا بیشتر استفاده کنید. کرم ضد آفتاب از پوست در برابر اشعه های مضر خورشید مانند اشعه های UVA و UVB محافظت می کند. اشعه UVA در صورت قرار گرفتن در معرض پوست محافظت نشده باعث پیری زودرس پوست می شود

پوست را برنزه نکنید

برنزه کردن پوست که طرفداران زیادی به خصوص در بین خانم های جوان دارد، پوست را در معرض اشعه ماوراء بنفش قرار می دهد که باعث می شود پوست شادابی و جوانی خود را از دست بدهد و باعث پیری زودرس پوست شود. دستگاه های برنزه کننده نیز از اشعه ماوراء بنفش برای تغییر رنگ پوست استفاده می کنند که می تواند منجر به از بین رفتن کلاژن و الاستین در پوست و ایجاد لک شود.

شستشوی مداوم صورت با پاک کننده های بدون صابون

تمیز نگه داشتن مداوم پوست الزامی است تا آلودگی منافذ پوست را پر نکند و پوست همیشه تمیز باشد. بعد از تعریق زیاد، مانند بعد از ورزش، صورت خود را بشویید.

استفاده از کرم های مرطوب کننده و آبرسان

استفاده از کرم های مرطوب کننده را بعد از هر بار پاکسازی پوست فراموش نکنید تا پوست دچار کم آبی و کم آبی نشود. کمبود آب در سطح پوست یکی از مهم ترین عوامل بروز علائم پیری زودرس است.

پرهیز از الکل و سیگار

علاوه بر اثرات منفی بسیار زیاد سیگار یا نوشیدنی های الکلی بر تمام قسمت های بدن، پوست نیز از این آسیب مصون نیست و زود پیر می شود.

نوشیدن آب

فواید نوشیدن حداقل 8 لیوان آب در طول روز بر هیچکس پوشیده نیست. نوشیدن آب پوست را شاداب و شفاف نگه می دارد. با حفظ شادابی پوست، پیری سطح پوست به تاخیر می افتد